duminică, 20 iulie 2014

Cartea care m-a dat pe spate!




Atentiune, atentiune! Am descoperit o carte care m-a dat pe spate! ;) Dar cel mai nemaipomenit lucru este ca  aceasta carte este scrisa de un autor roman, contemporan cu noi, care traieste in Bucuresti, care are cont de Facebook si tot tacamul. Cine ma cunoaste putin, pe mine si pe gusturile mele in materie de carti, stie ca daca nu esti Marin Preda, G. G. Marquez, Vintila Corbul, Salman Rushdie si inca vreo cativa "vestiti" dintre contemporani, nu ma dai pe spate, si gata. Clasicii, da, mai repede, dar contemporanii, mai ales cei feisbuchisti, pana acum nu au reusit.

Dar iata ca T.O. Bobe (despre care eu credeam ca e fata inainte sa aflu ca e baiat, nu ma intrebati de ce) a spart gheata. Cum mi-am petrecut vacanta de vara, mai exact, a reusit sa ma dea pe spate. Ideea cartii este incredibila, la fel si dezvoltarea ei. M-a cucerit iremediabil, drept pentru care va spun si voua chestia asta :) Am ras de m-am <bip> pe mine la unele faze. In afara de asta, insa, cei care aveti copii mai mari sau mai mici sau cei care veti avea sau vreti sa aveti, ati putea cadea intr-o meditatie ne-blegoasa citind-o ;) De aceea, v-o recomand cu vie caldura :)

Va mai spun ca in carte este vorba despre o compunere, ca o gasiti de cumparat in librariile patriei, reale sau online, si ca ultima editie, dupa cate stiu, arata ca in poza. Si cu asta, basta, spor la citit, la ras si la meditat ne-blegos, dupa cum spuneam mai sus :)

Ah, si inca ceva, cum era sa uit! Multumesc mult prietenei mele de nadejde Clarisa din Portocalia care mi-a recomandat-o :)

(Autor: T.O. Bobe; editura: Humanitas, Bucuresti 2011 [sau Polirom, Iasi 2004]; nr. de pagini: 288; pret: 29 lei)


9 comentarii:

cor y amor spunea...

Hihi eu insami am fost fermecata! M-am lasat prinsa ca o musca in miere in lectura asta. Ma bucur tare ca ti-a placut

florin stanciu spunea...

Şi, din câte ştiu eu, este ginerele vestitului cafegiu al capitalei Gheorghe Florescu.

cristina spunea...

cory, mi-a placut de numa' numa'!!

cristina spunea...

florin, asa eeeeee! de unde le stii tu pe toate, ha? ;))

Mariana Mărginean spunea...

ooo, multzam de recomandare! cautam ceva, da' nu ceva, ci...altceva, adica nimic nu mi se arata, asa ca voi purcede la libratie fix acu, sa vaz daca rasfoiesc si mi se arata :)

cristina spunea...

cre' ca o sa ti se arate, e mortala cartea. daca zicem si io si cory, apai tre sa fie ceva de capul ei, pai nu? ;)

cristina spunea...

aaa, si se pare ca e fix de varsta lui Bubu :). vezi tu cine, daca ti se arata ;)

ADINA DEDU spunea...

Multumim Cristina pentru incitare....purced la cautarea ei!..

Unknown spunea...

trebuie sa o citesc.